2014. március 19., szerda

Annyira szép - You're so beautiful

Ezt a képeslapot a scrap.hu márciusi "A téma az oldalon hever" játékára készítettem. Téma: A szépség.
Még a télen vásároltam ezt a Magnolia bélyegzőt, amit annyira imádok, de azóta is csak nézegettem, és vártam a megfelelő alkalmat, hogy használhassam. Úgy gondolom, hogy ez a kihívás remek alkalom a kis Tilda "felszenteléséhez". :)




Felhasználtam:

First Edition papír - Love letters, Magnolia gumibélyegző - Lost & Found Collection - Tilda Rose Scent, Sizzix Bigz vágókés - Garden Greens by Tim Holtz, Sizzix Bigz vágókés - Elegant Flourishes by Tim Holtz, Sizzix Bigz vágókés - Tag & Tie by Tim Holtz, Sizzix Bigz vágókés - Ornate Plate, Marianne Design Creatables vágókés - Anja's Corner (LR0200), cArt-Us vágókés - 3D Flower, cArt-Us vágókés - keretek, Rayher - kör lyukasztó, Inkssentials - Glossy Accents, Pentart - Fehér matt akril festék, Scrapfellow - madarak és tollak chipboard, Helz Cuppledich - kör papír csipke, géz, Madame Payraud's - csipke mix, Rayher - csipke szalag (Lorena), Rayher - papír virág (fehér, rózsaszín), gyöngyök, SAX színes ceruza, tonic studios - Craft Tacky ragasztó, kézzel készített kiegészítők - virág (fehér filc, világos rózsaszín, kék)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése